čtvrtek 29. května 2014

HRŮZA HRŮZA HRŮZA

HRŮZA HRŮZA HRŮZA  Tak bych popsala dnešní návštěvu u zubaře.
Těhotenství a kojení mě připravilo o zuby. Po porodu mě bolely snad všechny zuby, zubařka ze mě měla vážně radost :-/ po RTG konstatovala 12 kazů, prý "budeme je vrtat postupně". Každá návštěva zatím proběhla relativně v pohodě, ale dneska už to vážně bolelo i přes umrtvení, ze zubu mi snad nezbylo nic než kořeny a vzhledem k tomu, jak moc to bolelo, tak i nervy. Prý až to přijde k sobě, tak to ještě bolet bude. COOOOOO??!!!?? Tak jsem jí na to řekla, že bych snad šla radši znovu rodit.

Když už jsme u zubů, tak naší Elí kouká první zoubek, taky jsme se poslední dva dny nevyspali.
BOLÍ BOLÍ.  Ale dneska mi naše zubařka dala vzoreček gelíku na rostoucí zoubky, tak jsem zvědavá, jak to zabere.

Zpět k mému dnešnímu dni. Chtěla jsem si ho trochu zlepšit, tak jsem vlezla do mé oblíbené galanterky a nakupovala jsem jak šílená nové příze a vlny a všechny možné i nemožné klubíčka. Dobrý pocit mě opustil hned u pokladny :-D, ale co bych pro sebe neudělala, že?
Teď musím dodělat poslední kroužek na "INTERAKTIVNÍ" hračku pak vám to sem nafotím abych se taky pochlubila.



Žádné komentáře:

Okomentovat